maandag 21 maart 2016

Summer is coming tropical look

Het duurt nog even voordat de zomer weer begint maar ik had vorige week zo'n zomers gevoel! Het weer was heerlijk en ik had inspiratie om weer eens een vrolijke knallende look te maken. Ik pakte weer eens het oude vetrouwde 120 palette erbij, een palette die ik al een poos niet had gebruikt maar hij bevat toch best mooie en gepigmenteerd kleuren.


Ik combineerde blauw met warme oranje en rode tinten en maakte het af met goud in de binnenste ooghoek. Een beetje koper onder het oog en de winged liner kan ook niet ontbreken. Tot slot nog nepwimpers, deze heb ik ooit van ebay gekocht.

Ik maakte ook nog een collage met een prachtige zonsondergang bij de zee, deze kleuren pasten er perfect bij.

Helaas is het weer nu weer grijs en grouw.. 

De volledige lijst met gebruikte producten vind je op mijn instagram.


Wat vinden jullie van de look?


4 opmerkingen:

 
Images by Freepik