zaterdag 26 maart 2016

4x instagram looks @makeupbyeline

De eerste look die ik laat zien is deze paarse smokey eye met warme accenten en grote fluffy nepwimpers. Deze nepwimpers zijn de stijl snobby van makeupbyan, die vele wel zullen kennen. Ik vind ze echt prachtig!


Deze look werd ook gefeatured door makeupbyann op instagram waardoor ik weer een boel nieuwe volgers heb, jeej :))

De tweede look is deze groene look met mac old gold pigment op het ooglid.



De derde look is deze princessen look met mac rose pigment op het ooglid.





Als laatst nog deze hele warm toned look.

Van een aantal looks post ik tegenwoordig ook videos op instagram die ik hier niet kan laten zien, ben je daar benieuwd naar neem dan een kijkje!

Welke look gaan jullie uitproberen?



2 opmerkingen:

  1. ik kan gewoon geen favoriet kiezen, ze zijn allemaal zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo hee wat kun je dat enorm mooi<3 ik ga je account volgen! met welke camera en lens maak je deze foto's??

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik