vrijdag 11 december 2015

NYC lipsticks purple crush & red suede

Als er een merk is waar ik nog nooit iets van heb geprobeerd is het NYC. Ik weet niet waarom maar het spreekt me gewoon niet zo aan! Essence en Catrice heb ik wel vrij veel van. Vandaag laat ik twee lipstick zien van de expert lash lip color; purple crush en red suede. 


Swatches: 

Purple crush bevat shimmer, jammer want ik vind het er dan al snel goedkoop uitzien.

Red suede is een rode kleur die best wel opvallend is. Hij is romig dus is comfortabel, wel blijft dit niet uren zitten daarom vind ik dat ze de naam 'expert last' niet echt goed hebben gekozen.

Ik ben toch niet echt enthousiast over deze lipsticks, maar misschien zijn er andere kleuren die me beter staan.

Hebben jullie lipsticks al uitgeprobeerd?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Images by Freepik