zaterdag 12 december 2015

House of lashes iconic & noir fairy review en ooglooks

House of lashes is in 'instagramland' een erg bekend merk. Heel veel bekende beautybloggers en instagrammers gebruiken dit merk dan ook. House of lashes zelf zijn ook heel actief op instagram, een van mijn looks is ook een keer door hun featured :) Ik heb deze nepwimpers nu ruim 2 maanden denk ik, en ik heb er al verschillende looks mee gemaakt intussen..

Dit is de noir fairy, de bekendste stijl die ze hebben. Ik vind deze prachtig en hij staat bij heel veel looks. De nepwimpers zijn erg zwart en zien er totaal niet 'plastic' achtig uit. Hij heeft een beetje een catoog-effect, hij is aan de buitenkant wat langer. Ze zijn niet geschikt voor elke dag maar ze zijn ook niet mega intens en dramatisch. 

 De iconic is ook weer bekende stijl, van deze wist ik niet zeker of ik hem wel mooi zou vinden op het oog maar ik ben positief verrast! Ik heb ze al heel vaak gebruikt en staan wederom bij bijna alle looks. De wimpers staan bij deze door elkaar heen wat er best natuurlijk uitziet. Hij is het langst in t midden.

Close up van iconic:

Een paar looks die ik heb gemaakt met iconic:



 Close up van noir fairy:

Looks met iconic:



Een favoriet kiezen tussen deze twee is lastig, ik vind noir fairy er mooier uitzien in de verpakking maar iconic passen echt bij elke look en ik merk dat ik die ook vaker gebruik dus dan ga ik toch voor iconic :)

De nepwimpers kosten wel wat, ongeveer rond de 15 euro. Ik heb ze direcht besteld van houseoflashes.com vanuit amerika toen er een kortingscode was. Je kunt ze ook bestellen op nederlandse webshops zoals lashaddict.nl of voluminouslashes.nl

Ze zijn niet goedkoop maar zeker het geld waard. Ze gaan ook heel lang mee, ik heb ze beide al minstens 5 keer gebruikt en ik denk dat ze nog wel 10 keer meekunnen. De band is namelijk erg stevig en gaat niet stuk. Het nadeel aan de sterke en wat dikkere band is dat ze wat lastiger plakken en dat je ze wel voelt zitten op je oog. Ze zijn dus niet echt voor beginners maar wel voor lash addict's zoals ik :)

Hebben jullie house of lashes al uitgeprobeerd?


2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze wel mooi, maar ik zou ze zelf niet snel dragen. Ik houd het graag echt natuurlijk en ik ben er ook niet zo goed in haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ze zijn beide super mooi! Ik kocht false lashes van Catrice en Kruidvat om tijdens de feestdagen eens te proberen :)
    Liefs,
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik