zondag 8 november 2015

3x instagram looks (@makeupbyeline)


zoals velen van jullie weten ben ik vrij actief op instagram, op mijn persoonlijke account maar ook op mijn makeup account. Het bloggen verdwijnt wat meer naar de achtergrond, maar helemaal klaar om te stoppen ben ik ook niet. Ik raad jullie ook zeker aan om mij dus te volgen als je mijn ooglooks wilt zien! Hier zijn 3 die ik de afgelopen tijd heb gemaakt.


Deze look heb ik gemaakt met het sleek enchanted forest palette. 


Voor deze look heb ik verschillende roze en paarse tinten gebruikt en een dubbele eyeliner aangebracht, deze look is lekker girly!



De laatste look is echt een herfst look met groene, bruine en oranje kleuren. Afgemaakt met noir fairy nepwimpers van house of lashes.

Welke look vinden jullie het mooiste?



5 opmerkingen:

  1. Prachtige looks weer en ik snap niet hoe dat je dat zo mooi op foto krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige looks! Ik wil nu eigenlijk direct dat nieuwe Sleek palette. Ziet er echt prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel erg mooie foto's! Hoe doe je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik maak vaak wel 40 fotos en daarvan kies ik de mooiste uit :P Verder sta ik altijd bij het raam, en maak ik fotos midden op de dag en niet als het donker is buiten..

      Verwijderen

 
Images by Freepik