vrijdag 2 oktober 2015

Haul: jas, sjaal & mobiel


Het is alweer even geleden dat ik heb geblogd! Ik heb het nogal druk met m'n studie. Wel heb ik een paar dingen geshopt die ik graag nog wil laten zien.

Als eerste deze winterjas die ik kocht bij de V&D hier in Ede. Ik was al een tijdje opzoek naar een witte lange winterjas en deze vond ik erg mooi. Hij was wel prijzig, 90 euro. Maar hij is lekker warm en een winterjas gaat wel een paar jaar mee. Hij is van het merk LIV.


 Ik ben zo blij dat de ritsen goud zijn! Vind ik stukken mooier dan zilver.


aanfoto's




Ook kocht ik een nieuwe sjaal. Deze 'tartan'sjaals waren er vorig jaar ook en zijn nu ook weer in de mode. Ik vond ze in de winkel te duur maar op ebay zag ik deze voor maar 8 euro dus ik kon het niet laten om te bestellen. Ik ben er heel blij mee, hij is heel groot, dik en lekker zacht! De kwaliteit is echt goed voor de prijs ik ben verrast.





Tot slot nog mijn nieuwe mobiel! Ik heb deze ondertussen al een maandje denk ik maar ik was hem vergeten te laten zien. Het is een motorola moto G 3rde generatie en hij is pas net te koop. De camera is super en het scherm is mooi helder. Hij draait op de nieuwste android en heeft weinig van de 'flauwekul' apps die er niet afkunnen zoals je bij samsung hebt. Voor 200 euro is het echt een goed toestal en waar voor je geld, aanrader wat mij betreft.


Wat vinden jullie van deze aankoopjes?

1 opmerking:

 
Images by Freepik