vrijdag 17 juli 2015

Zakynthos 2015


Ik hou van op vakantie gaan, vorig jaar was ik in Praag met vriendlief en naar Ibiza met vriendinnen. Met familie ben ik nog op wintersport geweest dit jaar. Griekenland was ik al eens geweest jaren geleden op Corfu met familie. Ik wou altijd al eens terug naar Griekenland en samen met vriendlief besloot ik 10 dagen te boeken naar Zakynthos met sunweb. We verbleven in appartementen Helena in het dorp Agios Sostis. We hadden een week lang een huurauto dus hebben lekker veel van het eiland gezien! Ook zijn we op excursie geweest met Nefis travel naar het scheepswrak(navagio beach), blue caves en xigia beach, wat ook een aanrader is. Kijk mee naar de foto's!

















































Het was een geweldige vakantie en een van de mooiste plekken waar ik ooit ben geweest en bovendien betaalbaar voor studenten. Wat ik wel jammer vond was dat er alleen maar nederlanders in ons dorp/appartement waren.
Zijn jullie al eens op Zakynthos geweest?



4 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een mooie foto's, heeeerlijk! En wat draag je een gave lipstick op een van de laatste foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er super uit! Wel heb ik het gevoel dat ineens iedereen naar Zakynthos op vakantie gaat haha, ik lees het overal! xx

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik