vrijdag 15 mei 2015

Bornprettystore palette '10 Colors Eyeshadow Palette Matt Natural Eyeshadow ' review, swatches & ooglook

Eens in de paar maanden heb ik een samenwerking met bornprettystore, ik kies dan een product uit om te reviewen. Dit keer koos ik voor dit mooie palette met neutrale kleurtjes(productnummer #14952). Kijk verder voor de swatches en een ooglook!

Alle kleuren in het palette zijn shimmery. De pans zijn best groot!



Hier zie je goed dat er glittertjes in zit.

Ik vind de kleuren mooi bij elkaar passen!

Swatches:
De pigmentatie is prima, wel zijn ze vrij poederig en glitterig.

Hier een ooglook die ik heb gemaakt.



Ik vind de look best mooi geworden, vooral fullface vond ik hem mooi staan. Wel waren de oogschaduw lastig om mee te werken aangezien ze zo poederig zijn dat is jammer, maar toch kun je er best een prima look mee maken. Ik vind het geen slecht palette maar voor dit geld kun je toch wel beter vinden zoals sleek bijvoorbeeld.

Wat vinden jullie van het palette en de look?

Ik heb ook een 10%kortingscode op je bestelling bij bornprettystore! Gebruik de code ELFH10

3 opmerkingen:

  1. Ik ben altijd super verbaasd over de producten van bornprettystore

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou inderdaad dan ook liever een Sleek palette kopen, maar ze zien er wel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleur. Ik heb zelf ook ervaring met producten van Bornprettystore en zoals je zelf zegt.. Je kunt indd beter Sleek producten kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik