woensdag 4 maart 2015

Makeup Revolution beyond flawless palette review, swatches & looks

Een tijdje geleden deed ik een bestelling bij makeupmusthaves, daar zat ook dit mooie palette bij van makeup revolution. Er zijn van dit palette 3 varianten; 'flawless', 'flawless matte' en 'beyond flawless', ik koos voor de laatste die wat meer rozige tinten bevat. Zou dit palette fijn zijn?



Het palette werd geleverd in een mooi gouden doosje.
De verpakking is net als de meeste producten van makeup revolution glanzend zwart met gouden letters. Door de weerkaatsing zie je wolken erin terug.

 Alle kleuren hebben namen, heel handig!

Zoals je kunt zien zitten er zowel matte als glanzende kleuren in het palette, en zowel rozige als bruine tinten en ook een aantal taupe kleuren. Ook zit er een goede highlight kleur in en een zwarte kleur, dat is een pluspunt wat mij betreft.

Laten we gaan kijken naar de swatches!

 Rij 1:
 Rij 2:
 Rij 3:
 Rij 4:
De pigmentatie is van alle kleuren goed, behalve bij de matte kleur in de bovenste rij die is een beetje matig. Ik heb gemerkt dat deze kleur ook goed te gebruiken is met een oogschaduwbasis want ik heb hem hieronder in de eerste look gebruikt. De meeste kleuren hebben een mooi glansje.

 Hier een paar looks die ik heb gemaakt met het palette tot nu toe:







Zoals je kunt zien kun je nog veel kanten op met dit palette, zowel met bruin/bronstinten als met rozige tinten kun je een mooie dagelijkse look maken. Een smokey eyes zou ook nog mogelijk zijn met de donkere tinten.

Ik heb dit palette besteld voor 10 euro op makeupmusthaves.nl

15 opmerkingen:

  1. Wauw wat een geweldig pigment! Ik heb de andere Flaweless Palette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke patroontjes hebben de oogschaduws, mooie kleuren ook. Een topper denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie palette zeg. Prachtige pigmentatie ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat ziet er heel goed uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah de pigmentatie van dit merk is zo goed he voor zo'n leuke prijs (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie looks heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede pigmentatie en inderdaad veelzijdig voor de prijs! Er lijken wel veel héél gelijkaardige kleuren in het palette te zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit palette <3 <3 <3 Prachtig! Mooie ooglook heb je gemaakt. Past mooi bij je oogkleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is zo een prachtig palette! Zeker die laatste look is echt super mooi! Als ik dit palette heb ga ik die look zeker na proberen te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind het echt een prachtig palette, allemaal kleurtjes die ik mooi vind! jou looks zijn ook altijd heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig looks heb je ermee gemaakt, vooral de tweede vind ik heel mooi. Mooie natuurlijke kleuren heeft het palette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een prachtig palette, zeker voor die prijs. Mooie look

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige pigmentatie, dit merk kende ik nog niet! Toch eens een kijkje naar nemen!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik