zaterdag 7 maart 2015

AliExpress wishlist lente 2015

De laatste tijd ben ik weer wat aan het rondkijken voor leuke lentekleding! Nou zijn jullie vast allemaal wel bekend met AliExpress; een chineze groothandelsite waar je helaas nog niet met paypal kunt betalen, maar sinds kort wel met ideal! Kan ik dus eindelijk binnenkort wat leuke dingen bestellen. Zie hier mijn wishlist!

Als eerst dit leuke jurkje waarbij het net lijkt of je een topje met een rokje hebt aangetrokken. Ik vind beide kleuren mooi maar blauw staat me niet zo dus ik eerder voor de linker.

Ook dit peplum topje met kant lijkt me erg mooi en leuk, lekker gekleed ook.


Bloemenjurkjes zijn elk jaar weer in en ik blijf ze leuk vinden

Dit lange shirt/jurkje ziet er erg zacht en comfortabel uit, hij is verkrijgbaar in vele leuke kleuren.
Dit jurkje is erg geschikt voor een wat chiquer feestje.

Dit leuke lingeriesetje in een prachtige mintgroene kleur vind ik echt superleuk voor de lente.

Dit kanten jurkje is er een aantal leuke kleuren en is helemaal mijn smaak, nu nog kiezen welke kleur!

Uiteraard wil ik wel een aantal leuke sieraden om bij mn nieuwe kleding aan te doen, deze ketting vond ik wel lekker lente achtig!

Ik wil al best lang het nude tude palette van the balm maar helaas is die best duur, op alieexpress staat deze dupe, zou hij goed zijn?

Bij zonniger weer hoort natuurlijk ook een leuke zonnebril, hoe gaaf is deze lichtroze met gouden kleur!

Dit topje is ook er ook in diverse vrolijke kleurtjes.

Dit jurkje is leuk en handig voor op het strand of de boulevard.

Wat ook weer in de mode komt zijn veel kettinkjes bij elkaar zoals deze leuke set.

Hoe leuk is dit vrolijke rokje! Er zijn nog veel meer andere kleuren/designs verkrijgbaar, wel jammer dat je geen maat kan kiezen want nu ben ik bang dat hij te kort zal zijn...

Dit leuke kanten topje vind ik ook heel leuk, ben benieuwd of dit mij staat.

Of dit topje met gekreusde banden.

Nog zo'n leuk zomerjurkje! Staat vooral mooi bij een gebruinde huid helaas word ik amper bruin haha



Mijn bikini's zijn allemaal niet zo heel mooi meer dus het word weer eens tijd voor een nieuwe, deze felroze vind ik wel leuk!

Deze neopreen bikinis zijn ook helemaal hot en kun je ook krijgen op aliexpress.

Trouwens AliExpress is een chineze webshop dus de maten vallen veel kleiner uit! wil je iets bestellen neem dan het liefst 2 maten groter, ik heb maat 38 en neem meestal een L.

Welke kleding spreekt jou ook wel aan? En bestellen jullie wel eens wat op AliExpress?


11 opmerkingen:

  1. Echt een super leuke lijst, ik durf alleen zelf geen kleding te bestellen. Ik ben bang dat het niet zo is als het nu lijkt of dat het niet past!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk allemaal super leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sommige items zijn echt heel tof. Ik bestel eigenlijk nooit kleding op van die ebay achtige sites, ik pas kleding liever voordat ik het koop, of bestel bij sites waar ik al vaker heb besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke items. Het is altijd wel gokken met de maat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Dat mint groene lingerie setje én het jurkje daarboven zijn zo leuk!! Ik dacht dat AliExpress alleen met een creditcard te betalen was, niet met paypal klopt dit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt echt stom! hopelijk komt er ook een paypal optie binnenkort, maar ideal kan nu sinds kort dus ook :)

      Verwijderen
  6. Wat een leuke items, en bloemenprints, ja die blijven leuk! ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh er zitten echt hele mooie items tussen! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik