woensdag 25 februari 2015

Makeup Revolution: blushing hearts blush 'peachy keen heart' review


Vandaag een review over deze superschattige blush van makeup revolution; genaamd de 'blushing hearts' in de kleur 'peachy keen heart'. Hij lijkt heel erg op de sweethearts blushes van Too Faced. Eigenlijk is dit niet alleen een blush maar ook een highlighter.


 De blush word geleverd in dit leuke roze doosje
 De verpakking van de blush is van karton en de deksel op de blush kun je eraf schuiven.
 De onderkant.
 Sorry voor de schaduwen trouwens, de zon scheen nogal fel toen ik de foto's maakte. Maar hierdoor zie je we hoe mooi de blush glanst! Zoals je kunt zien bestaat hij uit 3 verschillende kleuren, waarvan de buitenste meer highlight kleuren zijn en de middelste een blush kleur.



Is het geen plaatje?

 Swatches:
De linker kleur is het meest kleine vakje, de middelste uit de middelste en de rechter uit het grote rechtse gedeelte en onderin zie je de kleuren gemengd.

De pigmentatie is dus prima! Niet over de top maar dat wil je ook niet met een blush anders word het snel 'too much'.

Aanfoto's:

Hier heb ik mn kwast in de gehele blush gedipt en aangebracht. Zoals je ziet zorgt het voor een peachy maar natuurlijk effect met een licht glansje. Met deze blush kun je in een keer klaar zijn! Of je kunt natuurlijk bepaalde kleuren apart aanbrengen.

Wat vinden jullie van deze blush?

9 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook en vind het echt een super fijne blush, past ook goed bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het er alleen al leuk uitzien en ik vind het effect ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die verpakking is echt zo pretty! Zelf vind ik hem iets te warm voor mij, ik hou meer van koelere kleuren! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige glans komt er vanaf! Dit lijkt me ideaal voor in de zomer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg mooi! Duidelijke swatches :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik