dinsdag 17 februari 2015

Makeup Revolution bestelling



Laats hebben jullie mijn wishlist al gezien van het merk makeuprevolution. Ik besloot mezelf eindelijk weer eens te verwennen met leuke makeupjes omdat ik al heel lang niks meer had besteld. Ik heb bijna alles van mijn wishlist besteld maar niet de nagellak en een andere lipstick. Ook koos ik niet voor het 'flawless' palette maar voor het nieuwere 'beyond flawless' palette. Dit alles bestelde ik van de webshop makeupmusthaves. Ik heb dit overigens niet gekregen maar zelf gekocht.


 Alle producten zijn lekker fotogeniek!

Alles kwam goed verpakt binnen en overal zat nog een doosje omheen en daaroverheen nog bubbeltjesfolie. 

Hier een printscreen met de namen van de producten en de prijzen. In totaal was ik 32 euro kwijt inclusief verzendkosten. Van alle producten komen uiteraard binnenkort reviews!

Welke producten hebben jullie van makeup revolution en welke wil je nog bestellen?

15 opmerkingen:

  1. De lipstick heeft wat weg van de Chanel lipsticks. Mooie producten!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie producten heb je besteld! Ik heb nog niks van make-up revolution maar hoor er veel goeds over! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik wil ook graag nog een aantal producten van dit merk aan gaan schaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke bestelling en wat valt de prijs reuze mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg mooie producten heb je binnen meid ik ben ook zo'n grote fan van dit merk liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie producten, die blush heb ik ook maar in een andere kleur, vind hem heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw leuke producten heb je gekocht zeg. En je was ook helemaal niet zoveel geld kwijt. liefs

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik