zondag 18 januari 2015

Warme ooglook met i heart chocolate palette


Ik hou van warme tinten oogschaduw; goud, bruin, paars, roodbruin, ze zijn allemaal prachtig en staan eigenlijk bij iedereen wel. Ik gebruikte het I heart chocolate palette van makeuprevolution en maakte daar deze look mee. Ten slotte heb ik dramatische nepwimpers aangebracht, nummer #202 van red cherry. De belichting per foto verschilt een beetje omdat de zon soms achter de wolken ging.





Dragen jullie deze kleuren ook vaak?


15 opmerkingen:

  1. Ik zei het al op Instagram, maar ik vind het echt een hele mooie look! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtig gedaan! Ik zou wel willen leren om mijn ogen zo mooi op te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje, ik heb het mezelf aangeleerd; vroeger deed ik vaak youtube tutorials na en nu oefen ik gewoon wanneer dat kan :)

      Verwijderen
  3. Ik heb het echte Chocolate Bar Palette van Too Faced en ben er dol op! Je kan er zoveel verschillende looks mee maken! Echt een prachtige look heb je hier gemaakt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dit is echt ongelofelijk mooi! Die kleur! :D

    Heel veel liefs! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie look, de kleuren passen mooi bij de kleur van je ogen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, ik ben echt verliefd op warme tinten!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik