donderdag 18 september 2014

ELF lipstick flirtatious, oogschaduwbasis/primer & small tapered brush Review

Toen ik laatst een bestelling deed op ebay bestelde ik best veel dingen van ELF. Ik was al bekend met dit merk omdat ik er samenwerkingen mee heb gedaan en was er altijd tevreden over. Van de blush en highlighter hebben jullie de review al gezien en vandaag behandel ik de overige producten. Een kwast, de small tapered brush van de studio lijn, de eyelid primer(oogschaduwbasis) en een lipstick.



 Op deze kwast stonden veel goede reviews over op internet dus ik bestelde hem ook mee, met de bedoeling hem voor hihglighter te gebruiken. Hij werkt hier heel goed voor! Wel pakt hij veel product op dus je highlighter zal niet subtiel zijn. Hij kan ook voor bronzer gebruikt worden voor precieze applicatie maar je hebt daarna wel een grotere kwast nodig om het uit te blenden.

 De lipstick die ik koos is in de kleur flirtatious, een vrij neutrale roze kleur. De verpakking is erg basic, maar wat wil je voor zo'n goedkope prijs!



 De lipstick is vrij doorzichtig.

Niet een heel bijzondere kleur maar daardoor wel perfect voor een gewone schooldag, en voor de prijs is hij prima! 





Deze oogschaduwbasis is op het ooglid niet te zien dus daarom heb ik er geen fotos van. Hij werkt prima voor een kort dagje maar als je nog een hele lange dag te gaan hebt zou ik een andere gebruiken. Ik heb zelf best vettige oogleden dus als jij dat niet hebt blijft hij wel langer zitten denk ik.

Wat vinden jullie van deze elf producten?


7 opmerkingen:

 
Images by Freepik