woensdag 23 juli 2014

Instagram diary: juni/juli 2014

Vandaag heb ik weer eens een instagram diary met foto's van eind juni tot nu toe. Hier zie je het in the nude palette, waar ik een review over heb geschreven. 

Eindelijk de layout verandert van mn site!

Sinds 2 maanden ongeveer werk ik bij een tapasrestaurant, hier ging ik lekker barbequen met collega's.

Voetbal kijken samen met familie

Even naar de action geweest.

Helemaal alleen in de bus!

2400 volgers op mijn andere instagram account makeupbyeline :D

Lekker gechilled met mijn vriend, eerst naar de rijn en de volgende dag nog in het park met een subway broodje.

Huisfeest hier in wageningen, er was buiten een groot kampvuur.

Lekker couscous gemaakt.

Ik ging met mijn vriend een lang weekend naar praag! Hier fotos van madame tusseads en ons slotje.

Uitgaan bij karlovy lazne!

De laatste fotos :)

Afgelopen zaterdag gingen we eerst lekker bootjevaren en daarna nog barbequen bij familie.

Gisteren, weer bij de rijn gechilled, er waren allemaal koeien die ook even lekker gingen afkoelen in het water.

En dat was het alweer, aankomende vrijdag ga ik een week naar Ibiza met 2 vriendinnen waar ik heel veel zin in heb! Helaas komen er daardoor wel even geen artikelen online.

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Wat gaaf dat je 2400 volgers hebt, zo veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    bij deze ben je door mij genomineerd voor de liebster award, meer info vind je via deze link! http://beautyandbirds.blogspot.be/2014/07/ik-ben-genomineerd-voor-de-liebster.html

    xx Kimberley
    http://beautyandbirds.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik