donderdag 12 juni 2014

WK makeup look, nagels & outfit


 Omdat ik de afgelopen week het bloggen links had laten liggen heb ik vandaag nog een tweede artikel als goedmakertje. Ik laat zien welke look ik morgen draag met het wk, handig als last minute inspiratie! Als eerst deze nail-art die erg simpel is. Je hebt alleen een oranje, blauwe, witte en rode lak nodig. Ik heb geen pure oranje dus ik gebruikte een koraalkleur van essie.



Hier zie je de lakjes die ik heb gebruikt, gebruik gewoon wat jij in de kast hebt liggen!


Op mijn wangen draag ik een nederlandse vlak gemaakt met het de essence 'hup holland hup' fan stift.

Swatch:

Ook oranje kleding mag niet vergeten worden. Ik ga dit oranje jurkje dragen van boohoo.com, die ik ook al met koningsdag droeg.

Als laatste nog een ooglook. Ik weet dat ze bij sommige action filialen oranje nepwimpers verkopen maar die heb ik helaas niet kunnen vinden. Ik ga denk ik gewoon een oranje ooglook dragen en die draagbaar maken met wat bruine tinten. 



Deze koningsdag look die ik al eerder maakte zou bijvoorbeeld ook leuk zijn!

 En hoe gaan jullie je voorbereiden op het wk?

4 opmerkingen:

  1. Oh wat heb je dat allemaal leuk en creatief bedacht! Erg mooie look, vooral die laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk allemaal zeg, leuke nail art ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, echt compleet allemaal zo bij elkaar! Ik kom hoogstens toe aan een simpele nailarts of iets dergelijks haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik