donderdag 19 juni 2014

Essence get big lashes volume boost mascara review

Ik had laatst een nieuwe mascara nodig en zag bij het kruidvat een aantal nieuwe mascara's die ik nog niet eerder heb gezien. Ik nam deze mascara van essence mee genaamd: 'get big lashes volume boost mascara'. Het is dus een volume mascara. Precies wat ik zoek want mijn wimpers zijn al lang genoeg maar niet dik.

Het borsteltje is vrij dik. Dat had ik wel verwacht. Verder werkt het borsteltje prima

Na 1 laag:


Best een prima mascara! Ik had liever nog wel meer volume gezien maar met meerder lagen krijg je uiteraard dikkere wimpers maar ik vind 1 laagje mascara voor een normale dag wel genoeg. De mascara verlengt niet maar maakt je wimpers mooi zwart en separeert goed. Ook blijft hij prima zitten. 

Conclusie: Prima mascara voor de prijs. Toch vind ik de I love extreme volume mascara van essence beter.

10 opmerkingen:

  1. ik vind het best pretty, maar inderdaad iets meer volume mag wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook gehad, heb nu de roze variant. Die vind ik een stuk fijner werken. Bij mij gingen de wimpers continu aan elkaar plakken. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super mooi eruit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prima voor de prijs, al had ik hem liever ook wat anders gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een tijdje echt een favoriet geweest bij mij! Wat heb je toch ook mooier wimpers en ogen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is fijn voor als je volume wilt, werkt bij mij super! X

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik