donderdag 1 mei 2014

Instagram dairy maart/april 2014

 Omdat ik zo weinig foto's plaats op mijn persoonlijke instagram plaats ik geen maandelijkse artikelen meer maar om de twee maanden. Zie hier een deel van wat ik de afgelopen twee maanden heb uitgespookt. (ik deel gewoon liever lang niet alles en lang niet alles is boeiend genoeg haha). Ik ben trouwens wel heel erg snapchat verslaafd de laatste tijd, dat vind ik leuker dan instagram eigenlijk!

Dupe palette's van buyincoins! Over beide paletten heb een review geschreven. Het natural eyes palette pak ik er soms nog bij maar het naked 3 heb ik doorverkocht aangezien ik er niks mee deed.

Mooie zonsondergang over wageningen aan de andere kant van mn flat, zelf kijk ik over weiland en bos uit.

Schattige foto met m'n vriend :) Ik had het al in m'n persoonlijke update even genoemd maar na véle jaren vrijgezel te zijn geweest kan ik nu melden dat ik van de markt af ben haha! 

Lekker buiten zitten op een stoel met mooi weer. Ik woon op de 14e verdieping van een studentenflat, er is geen tuin dus dan maar zo :)

Confessions of a shopaholic kijken in de trein.

Ik ging 'thuisthuis' in sneek lunchen met vriendinnen, ik had dit heerlijke broodje met geitenkaas, honing en walnoten, hmm!

Pakketje van bornprettystore waar ik ook een artikel over heb gemaakt.

Een van m'n favoriete gerechten is quinoa salade van het recept van misslipgloss. Helaas is quinoa erg duur geworden dus eet ik het tegenwoordig met couscous, kan ook prima.

Ik had een heleboel kleding besteld bij boohoo.com waaronder dit lila jurkje.

Lekker thuis in de tuin zitten.

Deze periode volgde ik een vak waarin we haaien moesten ontleden en die practica duurden vaak wel tot 6 uur bijna, hier neem ik even een pauze met wat chocolademelk en een eng uitzicht omdat er alleen een glazen wand zit naast dit bankje.

Selfie, ik maak niet zoveel selfie's haha maar ik had hier mn haar gekruld met de remington pearl wand.

Weer thuis in het weekend waar we heerlijk zelf pizza's hadden gemaakt. 

In leeuwarden moest ik 20 minuten wachten op mn trein, de zon scheen dus ik ging lekker zitten op de grond #dontcare

In het paasweekend ging ik op zondag gezellig met een groep mensen feesten in bolward bij lekker outdoor, we zijn amper op het feest zelf geweest maar het was wel heel gezellig, hier zitten we lekker in het gras.

Met m'n zusje.

Op koningsdag kwam m'n beppe op bezoek, zijn we even naar de stad geweest en hebben we lekker chinees gegeten. S'avonds gingen we gezellig bij mn tante zitten omdat die de volgende dag jarig was. Ze hebben twee katten waaronder deze lieverd met wie ik een selfie maakte.


Op de dag erna ging ik met mn ouders en zusje naar de primark in almere en daarna ging ik meteen door weer terug naar mn studentenkamer, lekker om eens amper 2 uur te reizen ipv 3,5.

Shoplog buit die jullie al zagen in de shoplog.

Ik ben trouwens ook nog naar spiderman 2 geweest deze week, ook echt een aanrader :)

En dat waren alweer mijn belevenissen. Aankomende maandag is het 5 mei en dat word hier heel groots gevierd daar heb ik wel enorm veel zin in! Wel weer jammer dat ik vrijdag een tentamen heb.



5 opmerkingen:

 
Images by Freepik