vrijdag 14 maart 2014

Naked 3 palette dupe buyincoins review&swatches

Net zoals de andere naked paletten was het naked 3 ook een enorme hype. Zelf heb ik de echte naked 2 maar om het naked 3 ook te kopen was met te duur en bovendien draag ik bijna nooit roze kleuren in mijn dagelijkse ooglook. Op de site buyincoins zag ik een dupe van de naked 3 en aangezien hij zo goedkoop was besloot ik het te proberen!

De verpakking lijkt echt net echt!

De spiegel is heel wazig helaas. Wel komt de rest van het palette heel 'echt' over, zelfs de kwast hebben ze nagemaakt.




Hier een foto van de echte naked 3 ter vergelijking:
Hmm het komt toch niet goed overeen! Het lijkt wel of ze sommige kleuren hebben omgedraaid of ze zijn gewoon compleet anders! Jammer.

Swatches:






Helaas zie je de lichte kleuren bijna niet terug op mijn huid. Ze zijn wat kruimelig maar en matig  gepigmenteerd, als je met je vinger in de pan gaat komt er redelijk wat product op je vinger. De lichte kleuren zijn wel een stuk lichter dan in de pan, je zou ze goed als highlighter kunnen gebruiken.

Hier een ooglook die ik heb gemaakt:




Mijn mening over dit palette is verdeeld: de lichte kleuren zijn geswatched en op het oog lichter dan in de pan's, de donkerdere kleuren ben ik best tevreden over. Ook al komt het palette niet zo goed overeen met de echte toch kun je hier best een mooie ooglook mee maken!

10 opmerkingen:

  1. Hij ziet er wel mooi uit!
    Wel jammer dat ze vrij kruimelig zijn.

    Trouwens, zit er over de spiegel niet gewoon een antikras plasticje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit palet wil ik echt zo graag een keer scoren! En wat heb je een mooie look ermee gemaakt zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat het het kruimelig is. Maar je heb wel een mooie ooglook van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm vind het toch een tegenvaller! maar wat lijkt 'ie goed haha, had amper door dat het een neppe was

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks dat het niet helemaal met de echte overeenkomt is het toch wel een mooi dupe palette maar erg jammer dat het kruimelig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat de kleuren niet overeen komen. Volgens mij zit er over het glas een antikras laagje dat had ik ook met mijn naked 2 palette van buyincoins.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmm, de kleuren komen inderdaad niet helemaal overeen. Jammer dat sommige oogschaduws wat kruimelig zijn. Je hebt een mooie look gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kleuren kloppen inderdaad niet.. Maar je hebt wel een mooie look gemaakt! Ik heb de 1 en de 2, de echte dan, en daar zijn ook wel enkele kleuren bij die wat call out geven. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik