donderdag 13 februari 2014

Stash Flash: Essence


Essence is het eerste merk waar ik vroeger mee ben begonnen om makeup van te kopen. Ik kocht toen lipglossjes, oogpotlood en foundation. Ondertussen ben ik natuurlijk veel andere merken gaan ontdekken maar essence blijft tot vandaag een van mijn favoriete merken. De grootste reden is natuurlijk de goedkope prijs! En sommige producten zijn écht heel goed.


De oude lipstick lijn vind ik maar helemaal niks maar de nieuwe vind ik heel fijn! Lekker romig en goede pigmentatie. Natural beauty draag ik sinds ik hem heb elke dag en toen ik hem kwijt was kocht ik zo snel mogelijk een nieuwe! Colour crush en on the catwalk draag ik eigenlijk bijna nooit.


Dit witte oogpotlood van essence heb ik al een tijdje maar gebruik ik af en toe nog steeds bij een ooglook. De liquid ink eyeliner heb ik geloof ik al voor de derde keer opnieuw gekocht, dit blijft mijn favoriete vloeibare eyeliner! Je vind hem terug in 95% van mijn ooglooks zo ongeveer. Daarnaast de colour arts eye base, dit is een plakkerig goedje wat je op je ooglid aanbrengt voordat je glitters aanbrengt, werkt heel goed en gebruik ik altijd wel als ik met losse glitters werk. De I love extreme crazy volume mascara heb ik ook opnieuw gekocht, ik had hem in het voorjaar al en nu weer want hij is heel fijn! De stays no matter what waterproof mascara is ook heel goed.


Aan de linkerkant zie je een wenkbrauwset die ik echt al jaren heb maar eigenlijk niet meer gebruik. De gel eyeliner viste ik uit een kortingsbak voor een euro, maar gebruik ik niet vaak want ik kan niet goed overweg met gel eyeliner. De ticket to paradise eyeshadow is op zichzelf niet zo mooi maar wel over een andere gouden oogschaduw heen. De metal glam oogschaduw in frosted apple viel me wat tegen en gebruik ik niet.


Linksbovenin zie je de ticket to paradise highlighter, dit was echt een hit in het voorjaar en heb ik toen best een lange tijd gebruikt. Mijn all about matt poeder vond ik heel fijn maar is helaas stukgegaan, hij is dus niet meer geschikt voor reizen maar kan nog wel gebruikt worden. De floral grunge blush heb ik gewonnen op femketje.nl en heb ik best lang gebruikt, het is een mooie kleur voor het voorjaar.

Eigenlijk dacht ik dat ik meer had van essence maar het valt best mee! Ik kan niet wachten tot de nieuwe collectie er is want die heb ik helaas nog niet gezien

19 opmerkingen:

  1. Ik had ook dat wenkbrauwsetje van essence, maar die bleek veeel te donker voor mij haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die highlihgter lijkt me erg mooi, ik ga hopelijk dit weekend wat nieuwe dingetjes van Essence scoren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Essence vind ik best wel een fijn merk. Toch vind ik Catrice altijd net wat fijner. Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Misschien een keer essence ooglook? :)

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stash heb je van essence!! Ik vind Catrice iets fijner.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie essence stash heb je! De lippenstift zijn inderdaad echt super fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kleurtjes zeg! Erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stash! Ik vind vooral de lipsticks gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stash! Ik ben benieuwd naar de lipsticks.. vind de kleuren altijd erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke stash heb je! Ik ben ook dol op de lipsticks en de Ticket To Paradise mousses gebruik ik ook altijd over andere kleuren heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De oude lipstick-lijn vind ik ook niks, maar de nieuwe lijn vind ik heel mooi. Ik ben zelf gek op 01 Coral Calling. Jammer dat je poeder helemaal gebroken is!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie producten! Ik vind vooral de blush erg mooi. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie stash! :-) De mascara vind ik trouwens zo fijn! Evenals de lipsticks.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. erg mooie producten :D en thanks voor de mention naar mijn blog! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik moet de vloeibare eyeliner is proberen. Ze hebben fijne producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb de matt powder en floral grunge blush ook! Echt super fijne producten ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! Ik ben gek op die lipsticks!
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik