dinsdag 26 november 2013

NOTD: China glaze always a lady

Laatst besteld ik wat nagellakjes op ebay waaronder dit lieve lichtroze lakje van china glaze genaamd 'always a lady'.

Zoals je ziet zit het er niet meer perfect op want ik had ze al de avond ervoor gelakt. Ik had al een klein beetje chips de volgende dag maar niet heel opvallend. Ik draag hier 2 lagen en de lak dekt nog niet 100%. Ik vind het een mooi kleurtje maar ik ben niet razend enthousiast. Het is ook meer een kleurtje voor de lente vind ik, of als je een baan hebt waar je geen opvallende nagellak op mag hebben.

Dragen jullie wel eens lichtroze nagellak?

11 opmerkingen:

  1. Het is echt een mooie kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zacht kleurtje. Wel jammer dat hij net niet helemaal dekt, zo lastig met deze kleur altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk kleurtje, maar wel erg jammer dat die na twee lagen nog niet volledig dekt. Ik vind lichtroze nagellak namelijk wel erg mooi, maar tot nu toe heb ik er nog geen één gehad die wel echt dekte en dat vind ik toch wel erg jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat je er een warmere look van hebt gekregen! Het staat je echt goed

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik