vrijdag 1 november 2013

Instagram Dairy #8 Oktober

De afgelopen maand was een prima maand met genoeg afwisseling. Meestal vind ik oktober een van de minst leuke maanden van het jaar maar dit jaar viel het mee. Ik heb vrij veel foto's dus ik heb de foto's in collage's gedaan omdat het artikel anders te leuk wordt, zal ik het voortaan altijd zo doen?

Selfie met de look die ik droeg - Uitbrakken na een avondje goed stappen met de sims 3 - Het weekend spendeerde ik bij een goede vriendin in rotterdam uiteraard werd de primark niet overgeslagen en gingen we s'avonds lekker uit eten


Leren in de UB(universiteitsbibliotheek) voor m'n tentamens - Selfie een paar dagen voordat ik naar de kapper ging - Ik meette mijn zusje in de stad nadat ik van de kapper kwam om nog even te lunchen bij de Hema - Hierna moest ik even langs de action en kocht ik vooral nuttige dingen

Eindelijk had ik ook het sleek vintage romance palette - Selfie met mijn nieuwe bruine haar, ik vind een opvallende roze lippenstift heel leuk staan bij het bruine haar - Nude nails met een glittertopcoat, I like! - Pakketje van ELF

Pasta met spinazie - Toen ik tentamen had was het stralend weer! - S'avonds reisde ik naar thuisthuis omdat ik de rest van de week vrij was - Leren met fruit erbij

Over een paar weken is eindelijk het gala waar ik 1,5 jaar aan heb gewerkt, ik ga deze (6!) jaar oude jurk aandoen - Ooglook die ik deelde op instagram omdat ik mijn nieuwe account wou aankondigen, een speciaal account voor mn ooglooks die je hier kunt vinden - Ik ging de stad in om een mooie berry lipstick maar kon geen enkele mooie vinden! - Aankoopjes: schoenen voor bij de galajurk, wenkbrauwverf, nagellak, mascara, shampoo en vampiertanden

De bovenste twee foto's zijn gemaakt in walibi world waar ik afgelopen zaterdag heenging, het was fright night, was leuk om een keer te zien maar ik zou er niet nog een keer heen willen het was veel te druk, alleen de goliath was al 2 uur wachten! - De poster van het gala - Bestelling van themakeupspot was binnen, morgen zien jullie wat erin zit!

Zo dat was het alweer! Ik kijk erg uit naar de maand november, ik heb leuke vakken en activiteiten deze periode en ik ben op dezelfde avond als het gala jarig, ik word dan 21!


12 opmerkingen:

  1. Veel plezier deze maand, en vooral met je verjaardag! 21 is een bijzondere leeftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk die foto's! Vandaag heb ik er toevallig ook eentje geplaatst met allemaal foto's van de afgelopen maand - haha! Alle ooglooks zijn zo pretty en staan je zo leuk! Ik ben ook naar Fright Nights geweest, 20 oktober. Wij waren 's ochtends vroeg al heel vroeg naar Walibi gegaan, dus konden eigenlijk bijna overal al meteen inlopen (al stonden er al wel rijen, maar toen hoefden we maar uiterlijk een halfuurtje te wachten voor de Goliath denk ik), bij de boomstammen hebben we zelfs maar een kwartiertje in de rij gestaan, als het niet minder is. Was wel heel gezellig maar ik vond het 's avonds wel heel eng, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's zeg. Mooie jurk ook voor je gala!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's , ben benieuwd naar je pakketje!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke foto's, dat rode jurkje is erg mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's, zo te zien heb je een leuke periode achter de rug. Fright night is inderdaad erg druk, voor de attracties hoef je het niet te doen maar de spookhuizen zijn wel enorm leuk en zelfs in de rij staan is daarbij gaaf :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Ben benieuwd naar de makeup spot.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je jurkje en schoenen zijn onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke foto's! Het rode jurkje staat je heel erg mooi en ben ook heel benieuwd naar de inhoud van je pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik