woensdag 16 oktober 2013

Winactie: primark beautypakket

Laatst was ik naar de primark en daar heb ik een aantal beauty dingen gekocht. Ik heb besloten om een winactie te houden, omdat het al zo lang geleden is dat ik een winactie heb gedaan! 

Dit zit er in het pakketje:
-ombré blush brush
-nepnagels met een french manicure
 -full look nepwimpers(draag ik zelf ook in deze look)
-baked eyeshadow (schreef ik ook al een review over maar die ik weggeef heb ik niet gebruikt hoor!)

Wat moet je doen om kans te maken op dit pakketje?
-Volg me op bloglovin
-Laat een reactie achter met een geldig emailadres

Succes!

De winactie loopt een week, dus je laatste kans om mee te doen is op 23 oktober, de 24ste wordt de winnaar gemaild!

22 opmerkingen:

  1. superleuk setje, ik doe mee! ik volg en like via bloglovin en als het goed is kun je mijn mail zien. (zo niet: info@femketje.nl) :3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi! Ik doe graag mee aan deze winactie :-) Ik volg je al enige tijd via Bloglovin'. Mijn mailadres: info@beautyjuf.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke winactie! Zelf ben ik helemaal fan van de nagellakjes bij de primark, ze zijn goedkoop en werken best goed! Ik had al veel over die blushbrush gelezen maar heb m zelf nooit in de winkel gezien en ik zou graag die andere producten willen uitproberen dus ik doe graag mee! Ik volg je via bloglovin en mijn email is: lie-ying_wu@live.nl

    Liefs,
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee, wat een leuk setje! Ik volgde je al een tijdje op bloglovin'. Mijn email: picture-esmee@live.nl x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoii! Ik doe mee, superleuk setje! Jammer dat er niet dicht bij mij een primark is anders zou het natuurlijk allemaal supertof geweest zijn. Maar ja ik doe mee ! mijn maladres is tanyamyrtle@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke winactie! Ik volgde je al op bloglovin'.
    Mijn e-mailadres: beautybyhappiness@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke winactie, ik doe dan ook graag mee om kans te maken op dit beautypakketje. Mijn emailadres is dreamxlovely@hotmail.com - Vooral die baked eyeshadow vind ik heel erg mooi en zou ik graag eens uitproberen. Het zijn echt perfecte kleuren namelijk. Liefs, Savannah. Nu alleen nog maar duimen tot de uitslag hihi (á)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke winactie, ik heb geen Primark in de buurt, dus voor mij is dit handig om toch producten te testen :)
    Mijn e-mail : beautyloverxxx1@gmail.com
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuk setje. Ik volgde je al op bloglovin en doe dan ook graag mee. Mijn emailadres is: EleganticNL@Hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nice, kan ik toch wat van d e primark bemachtigen aangezien het zo ver voor me is x loubna
    Heb alles gedaan;)

    loubnaloubna1@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. tof! ik doe mee. Ik volg je al via bloglovin. Mijn mail is: epb.contact@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke winactie! Ik ben nog nooit bij een Primark geweest en er zit er ook geen een in de buurt, dus dit is zeker iets om aan mee te doen! De review van de oogschaduw heb ik ook gelezen en die zag er heel goed uit, dus daar ben ik heel erg benieuwd naar! Ik volgde je al op Bloglovin' en mijn mailadres is sharon1708@live.nl!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk! Ik doe mee en volg je op Bloglovin'!

    Kan je mn emailadres zien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee maar ik kan hem wel terugvinden op je blog dus geen zorgen! :)

      Verwijderen
  14. Leuke winactie, ik doe mee! Heb al goede verhalen gehoord over de oogschaduw dus ben wel benieuwd.

    Het enige wat ik nu nog kan doen ik hopen dat ik dit pakketje win

    Liefs, Tessa
    www.tes4you@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk pakketje, ik doe mee!! Ik volg je via bloglovin en mijn email is isabel.wassink@hotmail.nl
    Ik heb de review bekeken, wat een mooie oogschaduw! Ook de wimpers zien er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke winactie! Ik laat hem alleen aan mezelf voorbij gaan, want ik gebruik zelf geen nepnagels en nepwimpers. Ik gun het dan meer aan iemand anders die het wel gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk ik doee mee!
    Ik volg je natuurlijk al lang op bloglovin :)
    Ik heb zelf ook al beauty van de primark alleen nog geen een van deze spullen :)
    De poederkwast lijkt me echt super fijn, oke de nepnagels heb ik wel eens in andere versies gehad, de oogschaduw <3 en de nepwimpers zijn perfect voor gala!

    Liefs Tessa,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Top pakketje zeg! Hier doe ik graag aan mee. (Wat een mooie wimperset trouwens.)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe ook graag nog mee! Ik volg je op Bloglovin.:) (Shani Smet)

    butterflyprincipessa@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Reacties
    1. sorry de winactie is al voorbij! hij liep maar een week

      Verwijderen

 
Images by Freepik