zondag 27 oktober 2013

Miss Sporty 'pump up booster curve it!' mascara Review

Sinds kort ligt er een nieuwe mascara in de winkel; de miss sporty pump up booster curve it! mascara. Ik heb al eens eerder de zwarte pump up booster mascara gehad en die vond ik best fijn, vandaar dat ik besloot deze versie ook uit te testen. 



De verpakking is oranje met paars, best een geslaagde combinatie maar het ziet er wel een beetje goedkoop uit.

De mascara belooft 12x meer volume en 99% meer krul, dat laatste lijkt me onlogisch, stel je wimpers staan recht vooruit dan wil je toch geen 99% krul want dan heb je letterlijk bijna een ronde wimpers haha.


Het eerste wat mij opviel was het HUGE ass borsteltje. Jeetje ik heb nog nooit zo'n grote mascaraborstel gezien. Ik ben niet zo'n fan van grote borstels aangezien je dan al snel vlekken krijgt.


Close-up. De mascaraborstel heeft een gebogen vorm, dat vind ik wel fijn werken.


Laten we gaan kijken naar wat 'aan'foto's. Ik draag hier een laag en heb mijn wimpers niet gekruld(van zichzelf zijn ze niet super gekruld maar ook niet recht)



Ik was verrast! Mijn wimpers kregen lengte, waren goed zwart, bleven goed gescheiden en er is ook nog volume aanwezig. Bovendien zijn ze inderdaad gekrult.


Maar toen ik mijn andere oog ging doen ging het mis. Op de zijkant van het borsteltje zat een grote klonter en dat samen met de grote borstel was het onvermijdelijk dat er vlekken onstonden. 

In het echt zag het er mooier uit dan op de foto moet ik zeggen..

Met twee lagen krijgen je wimpers nog meer volume en is het resultaat nog opvallender. (sorry voor de slechte kwaliteit foto het werd al donker)

Conclusie: Over het algemeen is het een fijne mascara. Het enige nadeel is de supergrote borstel waar al snel te veel mascara aan zit waardoor je snel vlekken krijgt. Je zou elke keer de borstel schoon kunnen maken met een tissue voordat je hem opbrengt maar dat zie ik mezelf niet doen elke dag. Qua werking is er verder niks mis mee!

Hebben jullie deze mascara ook geprobeerd?

10 opmerkingen:

  1. Hmm, ik kies dan toch liever voor een andere mascara van Miss Sporty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ie niet snel opdroogt, dat vind ik altijd heel vervelend bij mascara's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het borsteltje zo groot is en dus snel vlekt. Want het resultaat op de wimpers mag er zeker wezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat die klont en niet snel droogt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het effect er wel heel erg mooi uitzien. Alleen als er al snel teveel mascara aan het borsteltje zit en ook klonters, dan sla ik hem zelf toch wel over.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, ik vind het op de foto's al mooi, laat staan in het echt! Je wimpers krijgen zoveel meer definition nu. :) Een te grote borstel is niet fijn nee, maar het resultaat mag er wezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het geeft inderdaad een mooi effect, ik vind het heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha dat knoeien heb ik ook altijd aan de hand met die grote borsteltjes

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik