dinsdag 1 oktober 2013

Instagram Dairy #7 September

Deze maand heb ik niet heel veel foto's. Het was dan ook niet een bijzondere maand. De vakantie is voorbij en ik ben begonnen aan het derde jaar van mijn studie en ben weer doordeweeks in Wageningen en in het weekend bij mijn familie in Sneek. Kijk mee naar de foto's van de maand september!


De bovenstaande foto's zijn 'latergrams' gemaakt in Turkije waar ik eind augustus met vrienden op vakantie was. Bovenste foto was in het modderbad en de onderste was toen ik ging paardrijden.




Ik ben nog steeds regelmatig bezig met een van m'n favoriete hobby's, ooglooks maken. Die post ik dan ook op instagram. Eerst deed ik dat op mijn eigen account maar ik heb nu een apart account aangemaakt: http://instagram.com/makeupbyeline/  Wel jammer dat nu het herfst wordt het vaak heel bewolkt is waardoor foto's maken minder goed lukt.


Chillen in het gras op de campus op vrijdagmiddag, het was op deze dag heel heet! 


In Turkije had ik turks fruit gekocht en dit heb ik allemaal opgegeten samen met m'n familie, ik hou niet zo van snoep maar het was heel lekker!


Goed geslaagd toen ik ging winkelen in Sneek op een regenachtige zaterdag.


Het weer is erg veranderlijk en ik heb regelmatig regenbogen gezien vanuit m'n kamertje. Ik liep op sommige dagen met een zonnebril én paraplu in mijn tas rond.


Selfie omdat ik te weinig selfies maak! 


Een vriendin van 'thuisthuis' was jarig en ze studeert in Groningen dus ik zocht haar op, hier zijn we lekker aan de wijn. 


Stapfoto! Ik heb ook altijd zo'n glimhoofd met flitser -,-. De volgende dag naar huis gaan met de trein was wel zwaar haha!


Oude foto toen ik nog bruin haar had. Over 2 weken ga ik naar de kapper om mijn blonde haar weer bruin te verven!


Op een vrijdagmiddag toen ik naar huis ging was ik gestrand in Leeuwarden. Er reden helemaal geen treinen meer! Ik moest een uur wachten op de bus en die ging niet eens naar Sneek maar naar Bolsward, gelukkig werd ik daar opgehaald, vond 5 uur reistijd lang genoeg!

Pasta!

Op vrijdagavond zonsondergang kijken in de trein met een mooie trancemuziek erbij.

Late lunch bij de la place in Leeuwarden toen ik ging winkelen zaterdagmiddag.

Je kunt mijn instagram account hier vinden!

Hoe was jullie maand?

10 opmerkingen:

  1. Fijne foto's dacht bij de eerste even dat je aan Mudmasters mee had gedaan ;) Mooie ooglooks heb je ook allemaal weer gemaakt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en prachtige ooglooks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk om te zien! De looks die je gemaakt hebt zijn ook allemaal heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke foto's wat zie je er anders uit met bruin haar, voordat ik de tekst las dacht ik dat het iemand anders was

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwiee, die ooglooks zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik