donderdag 3 oktober 2013

End of summer ooglook

Het was het afgelopen weekend stralend weer en ik greep die kans om een zomerse ooglook te maken. Een beetje een zonsondergang-achtige look met geel, oranje en rood(wat meer roze bleek te zijn helaas). Kijk mee naar de foto's!













Dit is een nog opvallendere variant op de look, met groen!

Gebruikte producten:
-88 palette
-hema oogpotlood
-hema oogschaduwbasis
-nyx eyeshadow base white
-essence liquid ink
-anastasia matte highlighter op de waterlijn
-essence liquid ink
-loreal volume million lashes
-nepwimpers ebay

Wat vinden jullie van deze look?

17 opmerkingen:

  1. Oeh pretty! Ik vind de groene kleur erbij niet zo leuk, misschien was blauw wat leuker geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind blauw niet zo mooi staan bij mijn groene ogen maar ik denk dat het bij blauwe ogen wel mooier is!

      Verwijderen
  2. Hele mooie ooglook, en duidelijke foto's! <3
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die kleuren! Wat staat het je mooi! En zo netjes gedaan, ik kan dat echt niet haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie look. Die snoeperige kleurtjes staan jou erg leuk!
    Heerlijk als het opeens een dagje nog mooi weer is he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dat heb je echt mooi gedaan! Beautifull!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie look! En wat heb je mooie ogen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauww super mooi gedaan, wat een gave kleurencombinatie op die laatste foto...ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, zeg! Vooral de manier waarop je de roze gebruikt, dat vind ik toch wel altijd een moeilijke kleur (net als rood) voor op je ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie look, ik vind het echt prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie look but so sad bye bye summer

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik