zondag 13 oktober 2013

3x Ooglooks that failed

Zoals velen van jullie weten is ooglooks maken een grote hobby van mij. Ik probeer regelmatig wat nieuws uit en post dit dan op mijn blog. Maar soms ben ik toch niet helemaal tevreden. Hieronder zie je de ooglooks die ik niet goed genoeg vond voor een apart artikel.

De onderstaande look vond ik niet orgineel genoeg en de eyeliner was ook niet heel goed gelukt..

 






Ooglook nummer 2 ik wou hier deze look namaken:



Maar de uitwerking was minder mooi dan gehoopt.






Blenden ging ook niet helemaal soepel..




Ik ga zeker nog een keer proberen een soortgelijke look te maken maar dan met andere kleuren oogschaduw. En met oogpotlood scherpe lijnen maken ipv met een angled brush met alleen oogschaduw want dat werkt bij mij niet...


Dit was een dagelijkse look gemaakt met heel vreemd licht die ik niet bijzonder genoeg vond voor een artikel maar verder wel goed gelukt was..

Hebben jullie ook wel eens dat je een look maakt en dat hij toch niet zo mooi blijkt te zijn als je had gehoopt?


11 opmerkingen:

  1. Eyeliner perfect krijgen blijft een uitdaging.. ik heb hier regelmatig ook een fail look van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind die eerste nog lang niet zo slecht, eyeliner is snel te fixen mocht je een wonky stukje er in hebben :3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het valt indd mee. Vooral de laatste.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alsnog wel mooie looks hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze er redelijk goed uit zien hoor! En ja, soms lukt het ook niet helemaal dan is het blijven bijwerken of opnieuw beginnen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze er eigenlijk allemaal nog wel mooi uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De eerste en laatste zijn zeker wel mooi! De middelste , tjah soms nog eens proberen en zeker niet opgeven! :D x Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dafuq.. gefaald? It's so damn pretty! Vooral de eerste en dan de kleurencombinatie, ik vind hem echt amazing. :o

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daarom is het zo leuk om te proberen met make-up. Je kunt het er zo afhalen. Ik vind je looks altijd heel erg mooi! (:

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik