woensdag 10 juli 2013

ELF oogschaduwpalette 'party purple' Review



Vandaag heb ik weer een ELF review voor jullie. Dit keer over het oogschaduwpalette waar ik ook al eerder een look mee heb gemaakt. Kijk verder voor meer foto's en swatches!

 De verpakking is simpel maar wel leuk. Het is namelijk voor een deel doorzichtig waardoor je goed de kleuren kunt zien. 

De sponsapplicator hadden ze wat mij betreft wel weg mogen laten.


Laten we gaan kijken naar de swatches!


Hier zie je swatches op mijn hand. De pigmentatie is erg goed! De structuur is vrij poederig en korrelig dus je hebt kans op fall-out. Dat maakt mij verder niet zoveel uit want dan doe je gewoon de foundation ná je ooglook zodat het niet aan je gezicht blijft kleven.

Conclusie: heel fijn palette en dat voor zo'n laag prijsje, ik ben fan!

Wat zijn jullie ervaringen met ELF oogschaduwpaletten?

14 opmerkingen:

  1. ik heb deze ook :D vind 'm super pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, jammer dat ze korrelig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi palette! Vind de kleuren erg goed gecombineerd, en mooie pigmentatie. Jammer van het korrelige, misschien dat het wat minder wordt als je het nat maakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtig palet!
    PS. Er is een winactie op mijn blog waarbij je nu 3 sieraden kunt winnen. Zou je het leuk vinden om mee te doen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie foto's, handig dat op de kleurtjes staat geschreven waar het voor is. Wel jammer dat het zo korrelig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes zeg en de pigmentatie, daar mag je u tegen zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb er nog geen oogschaduw van,
    maar deze ziet er echt mooi gepigmenteerd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee had ik ook nog niet maar ik ben best verrast door de pigmentatie!

      Verwijderen
  8. wat een heerlijk pallete

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat palette ziet er heeel goed uit! Wauw :D

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik