maandag 15 juli 2013

Copy the look: kisses down low


Deze prachtige look door catherine g op beautylish heb ik al een tijdje opgeslagen op mijn computer en toen ik hem weer tegenkwam moest ik hem gewoon namaken! Ze heeft er ook een youtube tutorial van gemaakt. Ik heb bijna precies dezelfde stappen gedaan maar wel in iets andere volgorde maar het principe is hetzelfde. Wel heb ik een minder dik lijntje gemaakt en heb ik nepwimpers gebruikt die meer aanwezig zijn. De kleuren die ik heb gebruikt komen uit het sleek ultra mattes v1 palette wat ik laatst kocht. 

Kijk mee naar mijn versie!










Hier zie je waar ik welke kleuren heb gebruikt uit het sleek ultra mattes v1 palette. Onder sugarlite zit een mix van zwart en paars oogpotlood. Eronder heb ik lichtjes nog een beetje pout aangebracht.

Gebruikte producten:
-sleek ultra mattes v1 palette
-hema oogschaduwbasis
-elf eyebrow kit in ash
-nyx eyeshadow base
-nyx oogpotlood purple blaze
-pupa multiplay eyepencil
-nepwimpers ebay
-essence liquid ink
-miss sporty pump up lash mascara

Wat vinden jullie van de look? En hebben jullie nog verzoekjes voor ooglooks?

17 opmerkingen:

  1. Heb je heel mooi gedaan. Pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie look! echt heel mooi gedaan! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooie look. Ziet er heel erg vrolijk uit! (: x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige ooglook! En als request: ik vind dingen met groen altijd leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige look & super leuke kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig maar alweer vind ik jouw look mooier dan de originele! Haha, heel mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben jij hier ontzettend goed in zeg, wauw, complimenten! Weet je toevallig de verkoper van die nepwimpers nog? Zou je dit antwoord op een reactie op mn email of blog kunnen geven? Vergeet vaak terug te kijken!

    ambervandijl@hotmail.comw
    www.beautyzoom.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit echt prachtig :)
    Je kunt je ogen echt geweldig goed opmaken... en je hebt erg mooie ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi gelukt, prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik