maandag 3 juni 2013

Essence floral grunge blush

Vandaag wil ik jullie een prachtige blush laten zien, die ik ontving van femketje.nl omdat ik de winactie had gewonnen! Hier was ik heel blij mee want ik had deze blush zelf niet gekocht en daar had ik toch wel een beetje spijt van want wat is hij mooi! Ook heb ik zelf nog geen soortgelijke kleur in mijn stash dus het is een goede aanwinst.


De bovenstaande foto's zijn in het zonlicht gemaakt.


In de schaduw.


Swatch op mijn vinger. De pigmentatie is licht tot gemiddeld. De structuur is vrij poederig. Ik vind dit wel fijn want dan kun je de blush mooi opbouwen en breng je niet snel te veel op.

Ik vind de kleur in ieder geval mooi en het is echt een lief lentelkleurtje! Ik denk dat ik deze blush zeker regelmatig ga gebruiken.

Hebben jullie deze blush ook?


15 opmerkingen:

  1. yay! ik ben zelf echt gek op deze blush :3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit! Ik heb wel veel soortgelijke blushes, ik vind dit soort kleurtjes echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze blush heb ik zelf ook en vind de kleur echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super chill dat je er zo lang mee doet vooral!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie blush, de kleur komt erg overeen met een crème blush van The Body Shop :) wanneer ik wat bruiner ben ga ik deze kleur zeker vaker dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt een lief kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige blush. Echt een mooi kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze ken ik niet, wel een heel mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik