zaterdag 22 juni 2013

Ebay arrivals/bestelling: beauty supplies, telefoonhoesje en extensions!

Twee maand geleden heb ik voor het laatst laten zien wat ik op ebay heb gekocht, toen waren het vooral kleding en sieraden. De afgelopen maand zijn er een heleboel pakketjes van ebay binnengekomen en die wil ik graag laten zien, dit keer zijn het vooral wat kleinere beauty benodigdheden. Kijk mee!

Beautyblender dupe voor maar 1,50. Ik heb hier al een review over geschreven een tijdje terug. Hij werkt echt fijn! Ik heb er trouwens nog eentje besteld en die geef ik weg als onderdeel van mijn 100 volgers winactie!


Mijn oude telefoonhoesje viel nogal uit elkaar dus het was tijd voor een nieuwe. Ik had er al eentje besteld op mintinthebox, maar die hadden me gewoon een hoesje opgestuurd voor een andere telefoon! Dus besloot ik maar weer eentje op ebay te bestellen en het werd deze roze, lekker vrolijk!


Dit pincet zou volgens mijn nieuwe favo youtube guru de ideale manier zijn om nepwimpers mee aan te brengen. Ik vond voor een paar euro een fake dupe van shu uemura maar hij lijkt net echt! Willen jullie hier een artikel over zien?

Porienstrips. Nouja eigenlijk zijn het maskers die hard opdrogen en je dan als een strip eraf kunt halen. Ik heb het al een aantal keer getest inmiddels en ze zijn fijn!

2x Nagelwiel om nagellak op te swatchen.

Ook bestelde ik deze powder puffs. Dit zou namelijk volgens mijn nieuwe favo youtube guru de beste manier zijn om poeder aan te brengen. 

Kijk hoe mini hij is! Maar toen ik eraan rook werd ik opeens heel misselijk want wat stinken deze dingen bah!

Ik heb al 2 kwasten van de bekende ebay real technique dupes maar ik besloot een derde erbij te bestellen, namelijk een stippling kwast. Ik heb zelf nog geen enkele stippling kwast namelijk. Ik heb de kwast al een tijdje gebruikt en er kwamen er paar haren vanaf, en dat is bij mijn andere kwasten niet gebeurd. Deze is dus wel van mindere kwaliteit of ik heb gewoon een slechte kwast ontvangen. Verder vind ik hem heel fijn werken!

Deze voetenvijl moest ik ook aanschaffen van mezelf. Ik doe eigenlijk niks qua pedicure's maar ik wil toch eens testen of dit werkt en of het echt mijn voeten weer lekker zacht en summerproof kan maken. Ik heb hem al 1x gebruikt en hij werkt prima!


Ook bestelde ik dotting tools. Deze had ik namelijk nog helemaal niet!


Navelpiercings. Eentje met een vleugeltje eraan en eentje met een hartje! Beide kocht ik voor nog geen euro, in de winkel betaal je voor navelpiercings wel 15 euro!

Extensions. Ik bestelde deze zelfs voor de tweede keer. Dit kwam omdat de eerste keer mijn jongste zusje ze had afgepakt want die dacht dat ik ze voor haar had besteld. Toen ze ze terug wou geven had ze ze al ingehad en waren ze niet meer zo mooi dus bestelde ik maar nieuwe! De kleur ligt echt heel dichtbij mijn eigen haarkleur en je krijgt maar liefst 7 clip ins stukken van verschillende grootes. En ik had ze gewonnen voor ongeveer 5 euro!

Ook bestelde ik op ebay allemaal nagellak maar dat hebben jullie al eerder kunnen zien in dit artikel. Het tweede lakje van links kun je winnen bij mijn 100 volgers winactie!

Bij dezelfde verkoper als van de nagellak bestelde ik ook deze tube tandenbleek mee. Ik heb deze tandenbleek van plus white al eerder gebruikt. Twee jaar geleden heb ik dit ook gebruikt en ik heb daar echt wittere tanden van gekregen! Ik heb er heel lang mee gedaan met de tube maar toch weggegooid een aantal maanden geleden. Ook heb ik crest white strips geprobeerd tussendoor maar die vind ik toch niet zo fijn en zo goed werken. Daarom ga ik weer opnieuw aan de plus 5 minute whitening gel!

Zo dat was een heleboel! Ik ben nu bezig met een no-online-buy voor in ieder geval een maand lang want ik heb de laatste tijd een beetje te veel besteld.. en ik moet nog even centjes sparen voor turkije!

Bestel jij ook op ebay? Laat me weten wat je laatste aankopen zijn!

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie aankopen allemaal. Vooral de kwast ziet er mooi uit! Toevallig heb ik de dotting tools ook ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel gekocht! Een artikel over die extensions zou ik wel leuk vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Damn gurl, je bent goed geslaagd op eBay! Ik ben wel retebenieuwd naar het tandenwhitegelding. Dat lijkt mij trouwens ideaal. At the moment merk ik gewoon dat mijn tanden weer terug zijn gelopen. Echt een bummer, want ik vond het juist zo mooi. :) Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke aankopen! De porienstrips lijken mij wel heel fijn als het een soort van maskers lijken. Ik heb zelf nog nooit iets besteld op Ebay, omdat ik nog niet echt doorheb hoe alles werkt haha. Binnenkort toch maar eens ervoor gaan zitten, want de dingetjes die je daar kan bestellen vind ik wel altijd erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je heerlijk geshopt, love the polishes

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik