zaterdag 25 mei 2013

EOTD: dagelijkse look met makkelijke oogschaduw eyeliner

Vandaag een dagelijkse look die wat anders is dan normaal. Ik draag normaal gesproken bijna elke dag vloeibare eyeliner, maar aangezien het zoveel regent de laatste tijd en ik niet wil dat mijn lijntje verpest zou worden, probeerde ik een andere variant uit. Namelijk een lijntje gemaakt met zwarte oogschaduw. Ik heb hiervoor een schuin afgesneden kwast uit mijn ebay kwastenset gebruikt. Deze look is heel geschikt voor mensen die niet zo goed zijn met vloeibare eyeliner en toch een subtiel lijntje willen hebben. Je zou trouwens ook de oogschaduw nat aan kunnen brengen voor een meer intense kleur maar ik ging voor een zachte look. De oogschaduwkleuren zijn van het mua heaven&earth palette en de zwarte kleur is noir uit het sleek dark mattes palette. 

Foto's zijn niet van de beste kwaliteit maar het was een regenachtige dag en mijn camera is simpel en lichtgevoelig vandaar.











Ga jij dit ook uitproberen?

16 opmerkingen:

  1. Ik weet al wat ik ga doen zo meteen XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige look heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de manier waarop je je eyeliner doet altijd zo mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw make-up zit altijd zo perfect he! Supermooi weer!
    Misschien vind je het leuk om mee te doen met mijn give-away?

    Liefs, Ypie
    Oh-saycanyousee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt ontzettend mooi! Zelfs dat krijg ik niet voor elkaar, hha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, echt prachtige kleuren gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg mooi! tegenwoordig hou ik m'n 'alledaagse look' ook vrij basic, maar toch net genoeg om m'n ogen te laten stralen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou wel van looks met deze kleuren, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik