woensdag 22 mei 2013

EOTD: Cut crease look met paars accent

Vandaag een look die wat anders is dan jullie gewend zijn. Dit is namelijk mijn eerste poging tot een cut-crease look die ik laatst maakte voor een (outdoor) feest. Ik heb bij deze look de donkere kleur oogschaduw wat hoger aangebracht dan gebruikelijk. Om dit makkelijker te maken heb ik eerst met een bruin oogpotlood een lijn getekend en vervolgend heb ik de oogschaduw erover heen aangebracht. De kleuren die ik heb gebruikt komen uit het dark mattes v2 palette van Sleek. Ook heb ik een paars accent onder het oog aangebracht met een paars oogpotlood van NYX. De mascara is essence stays no matter what 24h volume mascara  en de eyeliner is de essence liquid ink waterproof. Ik droeg deze look naar een outdoor feest en aangezien de weersvoorspelling slecht was ging ik voor deze waterproof producten. Zouden jullie ook een review willen zien voor deze mascara?




Hebben jullie de cut-crease look al uitgeprobeerd of is het niks voor jou?


18 opmerkingen:

  1. Ont-zet-tend mooi! Wil je hier misschien eens een tutorial van maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fototutorials vind ik niet zo handig en duidelijk, maar ik krijg steeds meer verzoeken om te laten zien hoe ik mijn looks maak dus ik denk dat ik ga sparen voor een videocamera! Hopelijk kan ik dan in de zomer vakantie tutorials filmen :)

      Verwijderen
  2. Weer een prachtige look van je :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. really beautiful!!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van je ooglooks! <3 Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je mooie ogen, het paarse lijntje spat er echt vanaf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie look! Het paarse kleurtje onder het oog vind ik ook erg mooi staan bij de rest van de look.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het lijntje knalt echt van de foto af! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow echt jouw eyeliner!!! super strak, en wat een kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik