zondag 7 april 2013

NYX Xtreme Lip Cream Review


Vandaag een review over de NYX Xtreme Lip Cream's. Ik had er al het een en ander over gelezen en het zou een soort van gepigmenteerde langshoudende lipgloss zijn. Op de verpakking staat dan ook: '' It's not lipstick nor is it gloss. It's nothing like you've experienced before. It's liquid lipstick that goes on with full Xtreme color and intense shine.'' Ze beloven dus heel wat!  Ik bestelde de kleuren(van links naar rechts): nude peach fuzz, candy land en dolly girl.



De swatches. Van links naar rechts: nude peach fuzz, candy land en dolly girl. Op naar de lipswatches.



Mijn 'naakte' lippen. Ze zijn al redelijk gepigmenteerd dus lippenstift valt meestal iets donkerder uit.


Nude peach fuzz



Deze kleur is precies zoals de naam het al zegt. Een nude kleur met een perzikachtigkleurtje. Ik ben er nog over uit of het mij staat of niet. Ik ben zulke lichte kleuren niet gewend op mijn lippen en vind het vaak een beetje raar staan als ze lichter zijn dan ze normaal gesproken zijn.

De finish is als een soort lipgloss, maar dan heel gepigmenteerd. Na een tijdje gaat het gloss laagje eraf en heb je gestainde lippen, wat ik ook wel mooi vind. Ik denk dat dit product vergelijkbaar is met de rimmel aocalips laquer.




Candy land




Dit is echt een typisch kleurtje voor mij. Een roze die niet te licht of opvallend is. Dit soort kleuren draag ik bijna elke dag.


Dolly girl




Wow! Dit is echt een hele opvallende fuschia kleur. Ik vind hem erg gaaf, en gelukkig staat hij mij nog best goed.


Ja dit was een goede aankoop, ik ben er heel blij mee. Vooral dolly girl is erg gaaf!

Conclusie: fijn lipproduct, blijft redelijk goed zitten; het 'glossy' laagje gaat er na een tijdje af en daarna heb je nog steeds gekleurde lippen. Minpunt: chemische geur. Daar heb ik zelf geen grote problemen mee maar een lekker geurtje was wel leuker geweest!



16 opmerkingen:

  1. Super leuk! Ik ben ze ook gaan gebruiken door mijn favoriete youtuber haha! Super fijne glosjes.

    Leuke blog heb je ook. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja ik ook, want shaanxo had dolly girl een keer op toen moest ik hem ook hebben haha :)

      Verwijderen
  2. Stuk voor stuk mooie kleurtjes die bovendien ook erg bruikbaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh mooie kleurtjes! Vooral die laatste vind ik tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kleuren! Dolly girl is wel mijn favoriet van de 3 doordat het zo´n mooi fel kleurtje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh daar heb ik er ook één van, vind hem heel fijn. Die tweede kleur vind ik erg mooi.

    De poriënstrips werken inderdaad niet heel goed, maar het verwijderd wel aardig wat. Ik vind die van, ik dacht, Nivea beter werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb al superveel goeds gehoord over Nyx ! Zijn ze enkel in Amerika verkijgbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie kleurtjes! Waar kan je Nyx kopen? ( ja sorry hoor ik weet nog niet veel van Nyx :P )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt tegenwoordig NYX bij de douglas kopen(of online bestellen) maar ik heb ze uit de VS besteld op ebay bij verkoper joy017, is wat goedkoper maar je moet wel langer wachten :P

      Verwijderen

 
Images by Freepik