vrijdag 29 maart 2013

NYX Matte Bronzer Light Review & swatch


Vandaag weer de zoveelste NYX review. Hopelijk zijn jullie het nog niet zat nu we pas zo halverwege zijn haha :)
Een van de dingen die ik ook bestelde was deze matte bronzer. Ik had namelijk maar 1 bronzer in mijn bezit en dat was een van de hema die een beetje shimmery was dus ik wou ook graag een matte.


De verpakking is simpel en degelijk maar desondanks dat niet saai.


Er zit een spiegeltje aan de binnenkant, altijd handig!


Ik bestelde de kleur 'light'. Gelukkig heb ik light besteld en niet medium want light is wel donker genoeg voor mij.


Het eerste wat mij opviel toen ik de bronzer ging gebruiken was hoe fijn de kwast meteen heel veel product opneemt. 



Swatch op mijn hand. De pigmentatie is top! De bronzer is wel wat korrelig maar dat stoort mij verder niet. Deze kleur is echt perfect om te shapen, hij is matte en mooi bruin. Met bronzers heb je wel het risico dat ze te oranje achtig zijn maar dat is met deze bronzer niet het geval gelukkig.

Laten we de bronzer opdoen!




Voor.



Ik gebruik een schuin afgesneden kwast uit een ebay kwastenset om de bronzer aan te brengen.


Na! Ik vind het eindresultaat mooi geworden. Het is de juiste kleur en geeft een natuurlijk maar een prachtig geshaped effect.

 Nog een paar fullface foto's:




Conclusie: Wauw, ik ben echt heel blij met deze bronzer, de kleur is echt prachtig en is een goede match voor mij! 

15 opmerkingen:

  1. Ik word de NYX reviews nog lang niet zat hoor, haha. Het lijkt me een fijne bronzer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bronzer en hij klinkt ook erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit! Ik wou eerst die van Too Faced (chocolate soleil) maar deze lijkt bijna hetzelfde en is een pak goedkoper. Dus ik denk dat ik deze dan maar ga aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha oke ik wist niet dat die op deze leek, dat is dan wel een goed idee inderdaad want Too Faced is niet echt goedkoop :P

      Verwijderen
  4. Dat ziet er heel goed uit! Die pigmentatie, wow! Het resultaat is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie pigmentatie! Ik zou het zelf nooit zo opvallend dragen maar het staat je super mooi, vooral bij je huidskleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goede pigmentatie, staat je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een hele mooie bronzer! De kleur vind ik erg mooi en de pigmentatie ziet er ook goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat fijn dat je de bronzer goed op de foto's ziet. Wat een pigment, I like it :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie bronzer! daar ga ik zeker eens naar kijken..wat heb je mooie ogen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik