dinsdag 8 januari 2013

Favoriete producten 2012


Mijn favoriete producten van 2012

NYX lipsticks, mijn favoriet van de 6 is fig. Artikel vind je hier terug.

W7 planet collection nagellakjes. Artikel vind je hier terug.


Essence I<3 stage eyeshadow base



Essence liquid eyeliner



Revlon colorstay foundation



Rimmel stay matte poeder



Rimmel vinyl gloss lipgloss



Maybelline one by one mascara



verder ben ik heel blij met met m'n blush en palettes van sleek, maar om dit nou favoriet te noemen.. ik had ze pas amper een week voor oud&nieuw binnen!


Wat zijn jullie favoriete producten van 2012?

5 opmerkingen:

  1. Die lipsticks van NYX zien er zo geweldig uit he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lakjes van W7 zijn mooi, maar ik vond ze niet fijn lakken. Zal het nog eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super mooie lipsticks van NYX! Ik vind de liquid eyeliner van essence ook erg fijn!

    Ik volg je trouwenss x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke producten! NYX lipsticks zijn ook mijn favoriet :)

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik