dinsdag 22 januari 2013

Catrice prime and fine primer en frozen roze lipstick

Toen er opruiming was bij catrice besloot ik ook nog een lipstick en de primer mee te nemen. Kijk mee voor de review!


Ik heb de kleur frozen roze meegenomen, deze had ik al gezien op andere blogs en was er nieuwschierig naar geraakt. Dit is mijn eerste lipstick van catrice. Ik vind de verpakking heel mooi, ook staat er catrice gedrukt op de lipstick zelf wat een leuk en chique effect geeft.



In de schaduw



Bij wat beter licht.

De lipstick is een lichtroze met een koele ondertoon. Hij lijkt mooi op de foto maar fullface complimenteerde de kleur mij niet zo omdat het iets te fel en toe koel was. Ook benadrukt hij de lijntjes in de lip maar daar heb ik zelf geen grote problemen mee. De kleur is ook niet zo licht als ik had gehoopt maar dat heb ik ook te danken aan het feit dat mijn lippen van zichzelf al redelijk donker zijn. Misschien dat hij met een concealer eronder mooier is bij mij, dat ga ik zeker uittesten zodra mijn concealer palette binnen is! Desondanks raad ik de lipstick zeker aan, ik denk dat hij ook heel mooi staat bij blondines.




Later toen de lipstick uitgevaagd was kwam ik erachter dat de lipstick toch wel heel mooi is! Hij staat mij dus beter als hij lichtjes is aangebracht en een subtieler effect geeft.



Dan nu door naar de primer. Hier had ik ook al veel goeds over gelezen dus ik was heel benieuwd.


Zoals je op deze foto kunt zien heb ik best wel een onegale huid, mijn poriën zijn vrij groot en ik heb een soort van holle plekken op mijn wang, wat overblijfselen zijn van de waterpokken die ik als klein kind had. Op deze foto draag ik een BB cream, bronzer en poeder en toch zie je dit alles er nog doorheen van dichtbij. 


Met de primer. Hij voelt heerlijk zacht aan op de huid en hij helpt inderdaad goed om het oppervlak van de huid gladder te maken want mijn poriën zie je minder goed. Ook heb ik duidelijk het verschil gezien met primer op toen ik een lange dag had, mijn bb cream zat er op het einde van de dag veel beter op dan gewoonlijk. Ik ben dus zeker blij met dit product en hij is heel handig als je een lange dag voor de boeg hebt en vooral met dit slechte weer!

Hebben jullie deze producten ook en wat vinden jullie ervan? Zijn er nog andere kleuren van de lippenstift die aan te raden zijn? 



6 opmerkingen:

  1. Ik heb ook die lipstick. Mooi kleurtje hea?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kleurtje! En je ziet inderdaad wel verschil bij de primer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi kleurtje zeg. Plus; wat heb jij een mooie kleur ogen! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De primer ziet er inderdaad veelbelovend uit. Mijn Sephoraprimer is bijna op en wil toch over op eentje die wat meer budgetproof is haha. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lipstick! Ik heb zelf ook de primer, en ik vind hem prima voor de prijs:)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik