zaterdag 12 januari 2013

Catrice aankoopjes 3 nagellakjes, primer en lipstick


Toen ik woensdag las dat catrice in de uitverkoop was ben ik diezelfde middag er nog heen gefietst. Ik heb 3 nagellakjes gescoord, een lippenstift en de primer. 




Alleen de nagellakjes bleken afgeprijsd te zijn. Ik dacht dat de lippenstift ook afgeprijsd was maar dat bleek bij de kassa alleen op bepaalde kleuren te zijn, maar ik nam hem alsnog mee omdat ik wel nieuwschierig was naar de lipstick. De primer wou ik ook al een tijdje proberen omdat er veel goeds over lees. 


Ik heb de kleuren 'caught on the red carpet' 'oh, champs élysée' en 'welcome to rosywood'. De lippenstift is de kleur 130 frozen rose. De primer is in 1 kleur verkrijgbaar. Er komen nog reviews over de artikelen :)

Heb jij nog iets gescoord bij de uitverkoop van catrice?


11 opmerkingen:

  1. Caught on the red carpet heb ik ook 3x ingeslagen want dat is echt mijn favoriete nagellak. En ik heb nog een lipstick meegenomen in de kleur 200 en ook de primer. Ben benieuwd naar de reviews (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je gescoord! Ik moet echt een snel gaan kijken bij Kruidvat. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben benieuwd hoe die lipstick eruit ziet! leuke spulletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De prime&fine heb ik ook, maar ik vind hem een beetje onhandig. Leuke aankopen, en YES, de nagellakjes zijn inderdaad afgeprijsd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie aankopen heb je gedaan! :) Love de donkerrode nagellak, heel mooi intens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben vooral benieuwd naar de twee eerste kleurtjes van de nagellak. Hopelijk maak je hier een artikel over :) Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankopen! 'Welcome to rosywood' heb ik ook gekocht, een erg mooi kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het middelste nagellakje heb ik ook, en het staat erg mooi!
    Lekker natuurlijk maar verzorgd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moest ook goed kijken voor ik door had hoe die afprijzingen werkte! Ik ben erg benieuwd naar die primer!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik