dinsdag 4 december 2012

Kadotjes gekregen + geshopt :)


Afgelopen 23 november ben ik alweer 20 geworden! Omdat dit op een vrijdag was heb ik het toen niet op de dag zelf gevierd. (want alles studenten gaan dan naar thuisthuis, ik zelf ook). Op zaterdagmiddag kwamen familieleden langs en hebben we gezellig gegeten,diezelfde avond ben ik met vriendinnen van thuisthuis op stap geweest in Sneek. Vorige week dinsdag vierde ik het met m'n vriendengroep uit Wageningen. Hieronder heb ik wat kadotjes op de foto gezet.



Ik kreeg veel verzorgingsproducten, zoals dr van de hoog maskers, deo's en een therme set, huishoudspullen zoals een pan, bekers, geurkaars, verder een trui van m'n studievereniging, een fashioncheque en van m'n zusje had een roulette drinkspel gekregen(die wou ik al heel lang dus daar was ik heel blij mee!) Verder nog geld en 3 flessen drank. Van m'n ouders had ik mijn kado al veel langer gehad, een dure h&m bestelling.

Afgelopen zaterdag ben ik naar de stad geweest, hier heb ik nog een paar leuke kledingstukken gekocht.

Top met studs van de miss etam(hier kon ik de fashioncheque gebruiken), afgeprijsd naar 14 euro.


Top met pailetten van de miss etam, afgeprijsd naar 19 euro. (lijkt grijs op de foto maar is zwart)


Shirt bij the sting van het merk bien blue, afgeprijsd naar 25 euro.


Jurk van the sting van het merk Red Rouge, afgeprijsd naar 10 euro!

P.S.
De komende tijd zullen er wat minder posts zijn, ik heb over 2 weken tentamens en ben nu druk met verslagen maken. Bovendien ga ik na de tentamenweek meteen naar Berlijn(hoe vet!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Images by Freepik