woensdag 21 november 2012

Mascara battle: Pupa, rimmel en miss sporty

Op dit moment zijn er 3 mascara's die ik gebruik. De miss sporty pump up lash mascara, de pupa vamp mascaraa(sample uit de beautybox) en de rimmel sexy curves mascara. Vandaag kies ik de winnaar!


De mascara van miss sporty is al heel lang te koop en deze heb ik dan ook al een aantal keer opnieuw gekocht. De mascara kost slechts 4 euro bij de etos. Hij geeft veel volume en is hierin ook op te bouwen, hij  heeft wel het meeste de neiging tot klonteren van de drie. Voor de prijs is het een goede mascara.




Deze mascara van pupa zat in de beautybox. Hij separeert de wimpers goed en maakt ze mooi lang! Dit is zeker een fijne mascara. Hij kost 17 euro. Voor die prijs had ik hem zelf niet gekocht.(ik koop dure mascara 's alleen als ze in de aanbieding zijn)



De rimmel sexy curves mascara. Deze heb ik al een tijdje in mijn bezit maar hij is nog steeds niet op. Ik heb hem ook in waterproof. De mascara geeft niet veel volume, wel lengte maar niet zoveel als die van pupa. Klontert het minste van de drie maar is ook het minst bijzonder. Geen opvallend volume of lengte. 

Mijn favoriet is de pupa mascara. Deze geeft prachtige lengte aan je wimpers. De miss sportymascara is echter een beter keuze bij een wat kleiner budget!
P.S. Hiervoor had ik de one by one mascara van maybelline, dat is ook zeker een aanrader. Ik ga binnenkort ook de rimmel scandaleyes show off testen, daar ben ik ook benieuwd naar :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Images by Freepik