maandag 24 september 2012

Ebay arrivals: posters + nieuwe schoenen

 Laatst heb ik nieuwe posters besteld op ebay en nog 2 paar schoenen. Mijn studentenkamer was nogal leeg aan de muren(en ik heb geen verstand van plankjes ophangen) daarom vond ik het wel leuk om wat posters op te hangen. Ik heb er foto's van gemaakt :)

Poster van een mooie skyline.


De metrokaart van london.


Boven mijn magneetbord hangt deze poster die ik wel cute vond en ook wel extra leuk vind voor op een studentenkamer.


 Skyline van london.



Boven mijn bureau hangt deze mooie grote wereldkaart in ouderwetse stijl. Sorry voor de flitser maar zonder flits zou de foto te donker zijn(mijn kamer heeft geen zon dus het is redelijk donker)



Deze leuke schoenen kocht ik voor ongeveer 20 euro op ebay.



Schattige hakken met strikjes erop. Ik heb ze al 2x aangehad naar een feestje en ze zijn nu alweer vies geworden helaas maar ik ben te lui om ze schoon te maken aangezien ik ze zo vaak aandoe met uitgaan. Ze waren ook rond de 20 euro geloof ik.(p.s. in noem prijzen altijd incl verzendkosten)

Hebben jullie ook posters op je kamer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Images by Freepik