dinsdag 7 augustus 2012

Ebay bestelling #1



Vandaag ben ik zoals altijd weer eens losgegaan op mijn favoriete webwinkel, ebay. Als je eenmaal doorhebt hoe ebay werkt en erachter komt wat ebay te bieden heeft, sta je echt versteld! En dat ook nog voor een goede prijs.

                                          
Deze prachtige schoenen heb ik voor nog geen 21 euro inclusief weten te bemachtigen!



Nieuwe navelpiercings, heb al eeuwen geen nieuwe gekocht en deze vond ik allebei wel leuk! 




Een grote make-up kwastenset


Over de knie kousen/sokken


Een nieuwe versie van de uilenketting

Verder ben ik nog aan het bieden op een paar sneakers en het naked palette 2, hopelijk kan ik die allebei nog weten te bemachtigen voor een goede prijs.

Kopen jullie ook wel eens wat op ebay?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Images by Freepik