zaterdag 28 juli 2012

Zelfgemaakte Eyelooks uit de oude doos


Vandaag laat ik jullie al wat van mijn ooglooks uit de oude doos zien. Dit zijn er nogal wat! Sommige zijn wel bijna 2 jaar oud. Ik maakte altijd foto's ervan zodat ik zelf kon bijhouden welke kleurcombinaties leuk waren. Nu is het tijd om mijn creaties te delen! Hopelijk vinden jullie het leuk om te zien en kunnen jullie nog wat inspiratie opdoen.





 Deze look had ik afgelopen maart bij een gemaskerd bal op. Goud en paars is mijn favoriete combinatie, ik heb bij deze look losse gouden glitters gebruikt en nepwimpers. Hieronder zijn nog wat variaties op dezelfde look.





 Geen goud met paars maar oranje met paars. En weer nepwimpers.



 Deze look lijkt op de eerste maar is minder opvallend.





 Paars is mijn favoriete kleur oogschaduw. Omdat deze kleur mijn groene ogen goed doet uitkomen.


Hieronder volgen nog wat ander looks met paars.







Een iets fellere kleur paars met een niet zo goed gelukt lijntje haha.






Hier had ik mijn zusje opgemaakt met donkerblauw en lichtpaars.







Hieronder volgen looks met vooral bruin.


 Zilver op het ooglid en bruin erboven. Ook wit oogpotlood op de waterlijn zodat de ogen groter lijken.




Bruin kan altijd en staat iedereen!


Bruin maar meer met kleurovergangen, hierbij had ik ook zelfs zwart lichtjes geblend in de crease.


 

Deze look heb ik heel lang dagelijks gedragen.



Nu volgen een aantal looks met blauw.




 





Mijn lichtrode kerstlook in 2010.




Een leuke lentelook!





Grijs is niet mijn favoriete kleur maar het glanst wel mooi!


Groene oogschaduw bij groene ogen. Ik ben er nog niet over uit.


Deze look had ik vorig jaar met oud&nieuw op.


 Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien!

1 opmerking:

 
Images by Freepik